/Sigh


Oohh waw..nu ma gandeam ca va fi asa greu sa ma hotarasc cu ce sa incep...
In prima faza trebuie sa imi exprim dezamagire fata de ultima participare la "Decoreaza-mi iarna cu Breslo"..se pare ca piesa mea nu a fost destul de "in trend"sa ajunga in top 150 ...Nu stiu care sunt criteriile de jurizare si selectie dar se pare ca nu m-am ridicat la standardele lor...asa ca imi cer scuze ca eu vad Sarbatorile de Iarna si Iarna, implicit , altfel decat multi Mosi Craciuni ,o infinitate de brazi +rosu si verde pana te pisca retina..aside that..cei care ma au ajuns sa ma cunoasca stiu despre legamantul meu cu natura si povestile.
In ultima vreme mi se intampla din ce in ce mai des sa fiu dezamagita de alegerile/deciziile altora...dar asta probabil pt ca am anumite standarde si asteptari din partea unora....tssstssstsss!vorba inteleapta extrasa dintr-o animatie:
"-Femeile au niste chestii ce se numesc asteptari,dragule..
-Ciudat..Dupa atata timp ai crede ca nivelul asteptrilor sale a cazut/disparut"
In alta ordine de idei , le urez succes celor care au mers mai departe (nu tuturor..imi pare rau dar pentru mine "Concurs" inseamna sa te ridici la un anume standard de complexitate....altfel e ca si cum ar exista Olimpiada la Matematica  cu exercitii cu dificiltate minima. Dar din nou intervin asteptarile mele "ridicate"..)
Well s@#t happens..better luck next time..dar stai nu va mai fi un next time...
Si ca piece of advice...Respect your followers/supporters,otherwise you will lose them(even if you dont care now)..
(¬ . ¬)

Nota: extras din post-ul anterior : "De asemena mentionez in avans ca unele aspecte vor putea fi  considerate ca fiind  ofensatoare (de cei care se simt evident) si jignitoare..dar nu imi pasa."

......
Cine sunt eu sa critic?...exact !!Nimeni :)..just ignore me xD

0 comentarii:

Post a Comment