Guess who's back?

Aloha din nou de pe meleaguri muntoase,nu am update-uit  de mult treburile pe aici..dar nu ii bai,recuperam.
Lispsa timpului liber nu e ceva nou...Q_Q
Revenind la lucrul manual,vor fi cateva  schimbari pe aici'sa.Pe langa noutati vor aparea si cateva articole legate de  viata unui/unor artizani dar si lumea "handmade"-ului  in general. De ce?.....simple as f@#k,am adunat atat de multe in mine..si nu am cu cine le discuta :\ (forever alone as zice..darrr nici chiar asa), in plus unde mai e distractia daca imi destainui trairile privat?nu?!..Sunt sigura ca multi vor  subscrie la posvestiri.....si in final ori toata lumea ma va considera ceva demon contemporan/hater ori voi schimba ceva..ori pur si simplu vor ingnora tot..ca doar deh...nu oi fi  eu un  fel de Guru :))
De asemena mentionez in avans ca unele aspecte vor putea fi  considerate ca fiind  ofensatoare (de cei care se simt evident) si jignitoare..dar nu imi pasa. Cu degetul catre anumite entitati nu voi arata..vor iesi singure la supratata..ahahahha..
Pe langa rage-ul care ma cuprinde din ce in ce mai des,am  si lucruri awesome de povestit :D si oameni de laudat(pe care ii voi numi  desigur..de ce?..pt ca ei f@#king merita sa fie in spotight.

Cam atat pt "intro"...Cya later today..

...Ei dar stai sa va pun si noutati?...mno las' ca daca sunteti curiosi dati click pe sidebar unde e shopul sau aici.

XO

-pic not mine..e doar Tard ^_^

0 comentarii:

Post a Comment