Set “Dor de toamna”

Dor de toamna” - 60 Ron


*** Participa la " Concurs ANOTIMPURI - TOAMNAAA - Bijuterie"***

“Ce te legeni, codrule,
Fără ploaie, fără vânt,
Cu crengile la pământ?
- De ce nu m-aş legăna,
Dacă trece vremea mea!
Ziua scade, noaptea creşte
Şi frunzişul mi-l răreşte.
Bate vântul frunza-n dungă -
Cântăreţii mi-i alungă;
Bate vântul dintr-o parte -
Iarna-i ici, vara-i departe.
Şi de ce să nu mă plec,
Dacă păsările trec!
Peste vârf de rămurele
Trec în stoluri rândurele,
Ducând gândurile mele
Şi norocul meu cu ele.
Şi se duc pe rând, pe rând,
Zarea lumii-ntunecând,
Şi se duc ca clipele,
Scuturând aripele,
Şi mă lasă pustiit,
Vestejit şi amorţit
Şi cu doru-mi singurel,
De mă-ngân numai cu el!”


“Ce te legeni” de M. Eminescu

Aceasta poezie exprima tot ceea ce inseamna toamna in viziunea mea si descrie perfect setul meu. Ma duce cu gandul la acele zile in care soarele inca isi mai arata chipul senin, si incalzea pamantul proaspat acoperit de un covor caramiziu calcinat , iar pe cer se intrezareau doar cativa norisori razleti si ma face sa-mi fie dor de caldura care o simteam privind acea paleta cromatica atat de variata. Acum, tot ce-a mai ramas sunt niste copaci goi, bruma acoperind covorul odata viu colorat si o liniste profunda in lipsa trilului pasarilor care demult si-au facut bagajul si au plecat in cautarea unui loc mai calduros. Cum spunea Eminescu in poezia de mai sus, “Iarna-I ici, vara-i departe…”


XOXO,Bianca
______________________

Descriere:

Set format din cercei si colier crosetat din margele “candy” din sticla (maro cu crem); frunzulite din sticla fosted (galben si portocaliu) ; margele cat eye (galben, portocaliu, roz pal); margele din sticla transparenta (topaz); chipsuri semipretioase; margele de nisip (galben si oranj) sarma argintata, alte componente metalice argintii .

-Lungime cercei : 4,5 cm
-Lungime colier: 55 cm (prevazut cu inchizatoare lobster)





0 comentarii:

Post a Comment