Set "Mechanical love" - participa la concursul "De-ai fi tu salcie la mal.." de pe Breslo - 45 Ron - Cod 854stm

Steampunk..oooo da!! Pentru ca descrie iubirea foarte bine..Un mecanism complex , format din piese care se imbina perfect..de parca acolo ar fi fost locul lor dintotdeauna...
Va invit sa ascultati : Nightwish –„While Your Lips Are Still Red”..imi este draga si mi se face "pielea de gaina" de fiecare data
...„First day of love never comes back
A passionate hour's never a wasted one
The violin, the poet's hand
Every thawing heart plays your theme with care

Kiss while your lips are still red
While he's still silent
Rest while bosom is still untouched, unveiled
Hold another hand while the hand's still without a tool
Drown into eyes while they're still blind
Love while the night still hides the withering dawn”

Descriere:
-pandantiv si cercei realizati din pasta polimerica,tehnica :faux steampunk
-pandantivul vine impreuna cu un lantic bronz (50 cm lungime) si incuietoare toggle
-dimensiuni pandantiv :6 * 4,5 cm
-lungime cercei : 4.5 cm (cu tot cu tortita)`




3 comentarii:

Denisa Ciubuca said...

sunt f frumoase inimile. Am facut si eu cateva, dar am folosit alta tehnica (cu praf de embosare si stampile). tu cu ai facut formele de pe ele?

Elune'Ara said...

Multumesc frumos. Initial am vrut sa folosesc componete de ceas (rotite si alte cele) dar nu le-am gasit (habar nu am pe unde le-am pus) si demontat un motoras de la masinuta lui Matei :)) si am luat rotitele le-am imprimat pe polimer restul e free hand

Denisa Ciubuca said...

e o idee super. eu nu m-as fi gandit la masinutele lui Vladut :)) . cred ca am vazut piese de ceas pe http://www.scrapbooktique.ro. Nu sunt sigura, dar eu de acolo mi-am comandat produse care nu se prea gasesc pe la noi...

Post a Comment