"Twilight inspired jewels" -Participa la concursul "Favorite Movie Star"- 40 Ron - Cod 231twi

"Twilight inspired jewels" -Participa la concursul "Favorite Movie Star"- 40 Ron
Dintre toate filmele in care a jucat Kristen Stewart mi-am placut cel mai mult Twilight. Imi place chimia dintre ea si Robert Pattinson si faptul ca a scos in evidenta acea "awkwardness" tipic adolescentina.
Personajul Bella mi-a placut deoarece era simpla si discreta, nu ii placea sa se dea in spectacol sau sa fie in centrul atentiei.
In acest film joaca o tanara care desi are doar 17 ani stie ce vrea de la viata , si anume sa traiasca vesnic alaturi de iubirea vietii ei (too cheesy?). (Dar cam asa gandesc adolescentele acum ..nu-i asa?)
Mi-a placut bratara charm care a primit-o de la Jacob , la care Edward a adaugat mai apoi o inima de diamant.
Bratara charm inspirata dupa bratara Bellei(Kristen Stewart) din "Twilight saga", formata din inima de crystal, trandafir rosu, charm cheita si  charm mar. Lantul este format din inimioare facute de mana din sarma de 0.6 si 0.8mm, si se incheie cu incuietoare lobster.
Inel inspirat dupa inelul de logodna al Bellei format din cadru metalic, pasta polimerica si strasuri albe. Inelul este reglabil.


                                                                  XOXO , Bianca.

Piese sunt disponibile si separat(specificand prin mesaj) :
-bratara: 25 lei
-inel: 17 lei




0 comentarii:

Post a Comment