"Mother of Dragons" - Participa la concursul "Favorite Movie Star" - 55Ron - Cod 869khe

"Mother of Dragons" - Participa la concursul "Favorite Movie Star" - 55 Ron


Cand vine vorba de   „Favorite movie star”  , cam greu de luat o decizie (cel putin din partea mea). As putea insira o multime dar ma opesc la recenta mea „descoperire”, un fel de „ my new favorite”. Fiind fascinata de filmele cu iz de magie , elfi ,dragoni, evul mediu , cavaleri  si mai ales fantasy si misticism (la care se adauga si putin consum de gameing) e cam greu sa gasesc un film la care castingul sa ma impresioneze (si sincer cam salbute distributiile si scenariile de la „Lord of the rings” pana in prezent). Insa  acum am ramas  oarecum „blocata” pe „Game of thrones” . Daca as fi putut as  fi reprezentat fiecare personaj  , dar din toate de departe mi-a ramas in inima Emilia Clarke a.k.a Khaleesi sau Daenerys Targaryen.
De cate ori vad ceva legat se aceasta serie primul lucru care imi vine in mine :
“I am Daenerys Stormborn of House Targaryen, the Unburnt, Mother of Dragons, khaleesi to Drogo’s riders, and queen of the Seven Kingdoms of Westeros.”
Talent?!? ..Nu stiu , dar un actor care te face sa memorezi pe termen lung o intreaga fraza la o singura vizionare sigur are ceva special.
Cred ca aceata bratara reprezinta bine  personajul , un bebe dragonel  care sta aproape de mamica lui  , si ceilalti 2 puiuti inca in ousor(cerceii)...hmm un feeling pe care mi-l da si baietelul meu care e constant agatat de mine si eu de el .
Si pana anul viitor nu imi ramane nimic altceva de facut de cat sa astept noul sezon  si sa termin de citit cartile  tronului :)
   
Dimensiunea bratari : partea fixa 17 cm , se poate ajusta cu ajutorul unei incuietoare toggle (inca 7 cm), si se poate pune si la incheietura nu doar pe brat.
Lungime cercei : 4.3 cm
Materiale folosite: pasta polymerica , cristale biconice turcoaz, sarma argintata (diverse marimi), strasuri.


                                                                       XOXO, Nico







0 comentarii:

Post a Comment